Algemene voorwaarden

Taxiticket.nl is een voordelige online vervoersdienst voor ritten van 1 t/m 7 personen. Door het boeken van een rit op www.taxiticket.nl accepteert u de Algemene Voorwaarden van TaxiTicket.nl. Transfers tegen de vermelde tarieven zijn uitsluitend online te boeken op de website www.taxiticket.nl. Voor overig vervoer en telefonisch bestelde luchthaventransfers gelden andere tarieven. Alle reserveringen worden bij het reserveren via de website met IDeal of met Credit Card betaald (VISA en Mastercard).

 

Vervoer

U wordt altijd in een privé voertuig vervoerd naar de luchthaven van uw keuze; de rit wordt nooit gecombineerd met andere klanten, tenzij u zelf aangeeft met klanten op een ander adres samen te reizen. Voor elk extra adres wordt een bedrag in rekening gebracht wat tot stand komt op basis van een combinatie van tijd en afstand tussen de adressen. Tenzij als optie gekozen bepaalt TaxiTicket.nl in welk voertuig en in welke volgorde de route wordt gereden. Over de route wordt u op de e-ticket geïnformeerd.

 

Ophaaltijd heen- en terugreis

De website geeft een suggestie voor de ophaaltijden naar aanleiding van de door u opgegeven vluchttijden, zowel van de rit naar als de rit vanaf de luchthaven. Indien gewenst kunt u de ophaaltijden zelf aanpassen. Houdt u hierbij rekening met eventuele drukte, alle voorschriften en meldingen van de luchthaven en de luchtvaartmaatschappij. TaxiTicket.nl is niet aansprakelijk voor eventuele schade die voorkomt uit het invullen van een verkeerde ophaaltijd: het te laat arriveren en het missen van een vlucht. Op het tijdstip dat op de website wordt aangegeven staat de taxi voor u klaar. Houdt bij de rit vanaf de luchthaven rekening met douaneformaliteiten, eventuele controles en grote drukte in vakantieperiodes. Na het verstrijken van de opgegeven ophaaltijdstip wordt door de chauffeur een wachttijd van € 10 per kwartier in rekening gebracht. TaxiTicket.nl behoudt zich het recht voor om een kwartier na het afgesproken ophaaltijdstip de luchthaven te verlaten als u niet op het afgesproken ophaalpunt bent en geen contact heeft gezocht. De reis wordt als geannuleerd beschouwd en restitutie is niet van toepassing. Wij adviseren om na landing bereikbaar te zijn op het bij de reservering opgegeven mobiele telefoonnummer.


Bagage

Het vervoeren van één stuk bagage (65 x 48 x 26 cm) en één stuk handbagage per betalende passagier is inbegrepen. Het meenemen van extra bagage is mogelijk, mits dit vooraf op de website is aangemeld. Omdat TaxiTicket.nl voor alle passagiers een comfortabele rit willen verzorgen, kan het meenemen van veel extra bagage resulteren in het inzetten van een groter voertuig met bijbehorend tarief. TaxiTicket.nl is niet aansprakelijk voor het zoekraken van en of schade aan uw bagage. Als u zeer grote koffers, fietsen of andere afwijkende bagage wilt meenemen, neemt u dan contact op met TaxiTicket.nl op 00 31 (0)70 – 390 62 62 of info@TaxiTicket.nl.

 

E-ticket

Iedere klant ontvangt na het reserveren op de website een e-ticket als bevestiging van de reservering. Het e-ticket wordt automatisch naar het door de klant vermelde e-mail adres verzonden. TaxiTicket.nl is niet aansprakelijk voor het niet correct aankomen van de mail; dit kan te maken hebben met de instellingen van de ontvangende e-mail. In geval u de e-ticket binnen een uur na de reservering niet heeft ontvangen of bij twijfel of vragen neemt u contact op met info@taxiticket.nl of op 00 31 (0) 70 390 6262.

 

Aansprakelijkheid

TaxiTicket.nl kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor vertragingen, die tot gevolg hebben dat u de vliegaansluiting mist. TaxiTicket.nl zal echter alles in het werk stellen om dit te voorkomen. Klanten van TaxiTicket.nl zijn verantwoordelijk voor het correct invullen van alle gegevens op de website. TaxiTicket.nl kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor gevolgen van het foutief vermelden van de in de reservering gevraagd gegevens.

 

Kinderzitjes

TaxiTicket.nl biedt de mogelijkheid kinderzitjes, maxi-cosi's of stoelverhogers voor het vervoer van kinderen te reserveren. De inzet van het type zitje, is afhankelijk van het gewicht én de lengte van het kind, waarover meer op deze website. U dient duidelijk bij de reservering op de website aan te geven welk zitje u nodig heeft (in het opmerkingenveld). TaxiTicket.nl is niet verantwoordelijk voor onjuiste inzet van kinderzitjes of stoelverhogers als gevolg van foutieve reserveringen.

Actuele vluchtgegevens

TaxiTicket.nl houdt de tijden van de door u opgegeven terugvlucht in de gaten. In het geval uw vlucht eerder of later land dan gepland dan verschuift de oorspronkelijke "taxi"-ophaaltijd mee met de vervroeging- vertragingstijd.

Voor het doorgeven van vluchtwijzigingen vanuit het buitenland kunt u gebruik maken van het telefoonnummer +31 (0)70 390 62 62 of per e-mail: info@taxiticket.nl.
Voor het doorgeven van wijzigingen van een TaxiTicket reservering voor vertrek kunt u een mail sturen naar info@taxiticket.nl.

 

Wijzigingen

Wijzigingen aan de taxiticket kunnen tot 15 uur voordat de taxi op het opgegeven adres/luchthaven voorstaat kosteloos doorgegeven en verwerkt worden.
Wijzigingen binnen deze 15 uur worden gezien als een annulering.

 

Annulering

U krijgt de optie bij elke reservering, om uw reservering voor € 4,50 tegen annuleringen te verzekeren.

Met annuleringsverzekering: heeft u recht op volledige teruggave van de kosten van uw reservering, óók als u binnen 24 uur annuleert (exclusief de kosten voor de annuleringsverzekering en al uitgevoerde ritten).

Zonder annuleringsverzekering gelden de volgende voorwaarden:
Bij annulering tot 24 uur voor vertrek wordt 15% administratiekosten in rekening gebracht. Bij annulering van de TaxiTicket binnen 24 uur voor vertrek is de gehele reissom verschuldigd.

Vragen en klachten

Klachten over het vervoer worden conform het klachtenprotocol van TaxiTicket.nl in behandeling
genomen. Klachten dienen per e-mail te worden ingediend op info@taxiticket.nl.
 

Vervoersvoorwaarden
Voor zover in deze algemene voorwaarden niet anders is geregeld, zijn van de Algemene Vervoersvoorwaarden voor Taxivervoer van KNV, Koninklijk Nederlands Vervoer, van toepassing.

Recenties

Wat anderen zeggen over Taxiticket

Excellent! Super easy to book online, pick up was prompt, very friendly driver! It made the first step of our move home from The Hague so easy. Really appreciate this service! Lucy Smith

Excellent , reasonably priced, and reliable taxi service which I regularly use. Recently I left my keys in a taxi. Before I had even noticed they were missing Colvin Windzak, my driver, called to inform me I had left my keys in the taxi. He then offered to drop them off at my home, truly going above and beyond any service I could have expected. Sasha Goldstein-Sabbah

Via de website van htc bij taxi-ticket.nl terecht gekomen. Kon er niet veel reviews over vinden dus was even spannend maar kan niet anders zeggen dan prima!! Chauffeur was netjes op tijd, belde van te voren dat hij eraan kwam. Scherpe prijs om naar Schiphol te komen om 4 uur 's nachts: 45 euro. Wij zullen er zeker vaker gebruik van maken als we vervoer nodig hebben naar Schiphol. Merel V

Als je van Den Haag naar Schiphol moet en een week later weer terug op een tijdstip dat er geen treinen meer rijden is Taxi-ticket.nl een aanrader. Voor € 90,- brengen en halen ze je in een prima (Mercedes) taxi met een beschaafde bestuurder.
Daar komt bij dat ze goed met je meedenken. Ik vloog terug op 4 juni en zou om tien minuten over twaalf op Schiphol landen. Ik had dus opgegeven om op 4 juni om 00.10 uur opgehaald te willen worden. Fout dus, dat had 5 juni om 00.10 uur moeten zijn. De dag voor vertrek wordt ik door Taxi-ticket.nl gebeld met de vraag of 4 juni wel klopt. Toen realiseerde ik mijn stommiteit. Dankzij het meedenken van Taxi-ticket.nl stond er bij aankomst op Schiphol een taxi op me te wachten. Chapeau!! Rene M

Ik wil jullie bedanken voor de goede service!

Het was de eerste keer dat we hier gbruik van maakten en het is ons erg bevallen.

Het op tijd naar Schiphol brengen en doorgeven dat jullie eraan kwamen.

En ook jullie flexibiliteit in het ophalen nadat het vliegtuig eerder landde en wij er snel uit waren omdat we alleen handbagage hadden. Top!

Lina

Keurig op tijd!! Nette auto en een vriendelijke chauffeur!! Als er iets niet klopt nemen ze contact met je op en word het gelijk opgelost! Samantha van Den